Рекламации, връщане или замяна

ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА


*    Всеки потребител /клиент/, има право да направи отказ и върне закупените от него една или повече стоки в рамките на 14 календарни дни от датата на получаването им, без да посочва причина за връщането. 

*    За да упражните правото си на отказ, трябва да ни информирате за решението си в рамките на 14-дневния период за отказ, като изпратите e -мейл на office@dolce.bg или използвате стандартния формуляр за отказ от покупка.

*    Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки във вида, в който ги е получил до момента на тяхното връщане!

*    Връщането на стоката се извършва чрез куриерската фирма с която стоката е доставена на клиента или в офиса на компанията ни, като разходите по връщането се покриват изцяло от клиента!

В случаите когато клиента връща стока без предварително да е уведомил служител на компанията или не се е обърнал към отдел Рекламации, компанията запазва правото си да откаже рекламация!

 


ВРЪЩАНЕ НА СТОКА


*    Стоката следва да бъде върната с оригиналната стокова разписка, касова бележка или фактура, ако е издадена такава. За целта предметът на сделката /стоката/, трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 50-55 от ЗЗП.

*    Върнатата стока не трябва да е употребявана или изпробвана и да не е нарушен нейният търговски вид. Рекламацията ще бъде уважена само и единствено при условие, че не е нарушен вида и цялостта на стоката (разкъсана или повредена опаковка, премахнати етикети, холограмни стикери и др). Оригиналната опаковка на производителя (включително и целофанът, ако има такъв) не трябва да бъде нарушена, разкъсана, разлепена или увредена по какъвто и да е друг начин. 

*    Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към Долче парфюмери ЕООД са за сметка на клиента, като негово право е да избере дали да я донесе лично в нашия офис или да я изпрати по куриер. Адресът на седалището на компанията е посочен в раздел Контакти. 

 


ВЪЗСТАНОВЯНАНЕ НА СУМИ


*    При спазването на правилата за връщане на стока, Долче парфюмери ЕООД възстановява в пълен размер сумите заплатени от потребителя, включително разходите за доставка до адреса на потребителя (ако са били начислени такива, но само до размера на стойността на стандартната доставка).

*    Сумата се възстановява не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ съгласно чл. 52 от ЗЗП.

*    Възстановяването на сумата се извършва чрез банков превод в полза на посочена от вас банкова сметка или чрез същото платежно средство, използвано при първоначалната транзакция. За целта е необходимо да ни предоставите данни за банкова сметка (IBAN, BIC/SWIFT код и имена на титуляра), по която да бъде възстановена заплатената от вас цена за продукта.

*    Долче парфюмери ЕООД може да откаже възстановяване на сумата, докато не получи продуктите обект на сделката обратно или докато не предоставите документи доказателства, че сте ги изпратили към нас – което от двете събития настъпи по-рано.



ВАЖНО!


При върната стока с нарушен търговски вид или в състояние, което не позволява да бъде продадена отново, компанията може да приеме рекламацията, като се възстановяват до 70% /седемдесет процента/ от стойността на която е закупена стоката!

Клиентът следва да направи аргументирано изложение, касаещо причината породила желанието му за връщането на закупената от него стока в отдел Рекламации на компанията.

Разходите по връщането се покриват изцяло от клиента! За нарушен търговски вид се счита разкъсан или отстранен целофан, разлепени етикети или холограмни стикери, нарушена или липсваща част от опаковката и съдържанието на продукта. 

 


ПРАТКИ ПОВРЕДЕНИ ПРИ ТРАНСПОРТА


*    Долче парфюмери ЕООД застрахова за своя сметка изпратените пратки до размера на обявената стойност на съдържанието!

*    Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът, или получателят на пратката, е длъжен да изиска копие от протокола, след което да се свърже с представител на Долче парфюмери ЕООД за завеждане на рекламацията. Долче парфюмери ЕООД се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия/ артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.


ЗАБЕЛЕЖКА*

 

*    При грешки, допуснати от клиента в процеса на извършваната от него поръчка (погрешно избран продукт, обем или количество), компанията не носи отговорност!

*    В случай че продуктът трябва да се замени по наша вина (например - объркана поръчка), транспортните разходи са за наша сметка.

*    Електронния магазин dolce.bg запазва правото си да променя цени, наличности, текущи оферти и промоции във всеки един момент, като не е длъжен да уведомява предварително клиентите си за тези промени

 

 

За всички въпроси, свързани с връщането на стока, рекламации и проблеми при изпълнението на поръчка,

можете да се свързвате с отдел Рекламации на компанията.

тел.: 0888 800 181